هفت قانون برای اثربخشی بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قانون اول - یک یا چند سایت

بعضی از سازمان ها در یک سایت شبکه اجتماعی فعالیت می کنند ،در حالی که برخی سازمان ها ترجیح می دهند که در چندین سایت شبکه اجتماعی حضور داشته باشند، این به مقدار قابل توجهی زمان و همچنین منابع ستادی نیاز دارد . مقدار زمانی که می توانید صرف به روز کردن پروفایل خود در هر سایت کنید، مشخص نمایید .

قانون دوم - ببینید چه کسی در حال صحبت کردن است .

سایت های شبکه اجتماعی را بررسی کنید . اگر واقعاً گروهی وجود دارد و در مورد سازمان شما بحث می کنند، شما ممکن است قبل از به اشتراک گذاشتن بر روی شبکه های دیگر، انرژی خود را جهت حضورتان بر روی این سایت نگه دارید .

قانون سوم - سایت خود را قبل از ترویج آن کاملاً آماده کنید .

اگر قبل از اینکه سایت تان را آماده کنید، کاربران دیگر را برای بازدید از سایت دعوت کنید، ممکن است آنها زمان کمی به بازدید از سایت تان اختصاص دهند و حتی فوری آن را ترک کنند و ممکن است دیگر هرگز بر نگردند . ابتدا سایت خود را آماده و طراحی و عنوان آن را انتخاب کنید و سپس آن را در معرض بازدید قرار دهید .

قانون چهارم - حمایت کنندگان خود را دعوت کنید تا اولین دوستان شما باشند .

از بلاگ ها و دیگر سایت های شبکه اجتماعی بازدید کنید و حمایت کنندگان خود را انتخاب کنید . به هر کدام از آنها یک ایمیل بفرستید واز آنها بخواهید که دوست شما شوند .

قانون پنجم - محتوای جدید خود را ارسال کنید .

شبکه های اجتماعی هنگامی بیشترین کارآیی را دارند که محتوا در میان خوانندگان انتشار یابد . سایت خود را به طور مرتب با محتوای جدید که منعکس کننده موضوعاتی است که در حال کردن با آنها هستید، به روز کنید . چیز جدید و جالبی به بازدیدکنندگان سایت خود بدهید تا هر روز آن را بخوانند .این روش خوبی است که آنها را وفادار نگهدارید .

قانون ششم - ایده ها را آزمون کنید .

از صفحه شبکه اجتماعی خود برای آزمون ایده های نوآور که ممکن است مردم بخواهند با آن شریک شوند، استفاده کنید . استفاده ازپرسشنامه ها و بازخور ارائه شده به ایده های شما، بهترین راه های گرفتن و فهم احساس بازار است .

قانون هفتم - کاربران را به وبسایت سازمانی تان دعوت کنید .

اگر چه پیدا کردن دوستان جدید و ارتباط برقرار کردن با آنها در شبکه های اجتماعی کار بزرگی است، کلید موفقیت های بازاریابی، جذب دوستانی است که بتوانید آنها را از حالت منفعل بودن، به سوی وب سایت تان جذب و هدایت کنید.(دیوید، 2011.)