مدیریت تولید

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

تاریخ : 25 و 29 مهر ماه 

هدف ازاین دوره ارائه ابزارهای جدید به مدیران تولید می باشد تا قادر باشند با دید وسیع تر از تخصص های متنوع در حوزه تولید به بهترین نحو در جهت اداره نمودن کارخانه بهره‌گیری نماید. تنوع مسائل متعدد در حوزه تولید، موجب ارائه مباحث گوناگون گردیده است که هر یک از این مباحث در این دوره خود به تنهایی شاخه مستقل علمی محسوب می‌گردد و این توقع نیز وجود ندارد که در مدت زمان محدود دوره کل دانش مدیریت تولید به دانشجو انتقال داده شود. هدف اصلی این دوره تنوع بخشیدن به ابزارهای مدیریتی در اختیار دانشجو است تا با تشخیص و تحلیل صحیح این ابزارها بتواند از متخصصین مربوط در حل آن مسائل بهره گیرند.

  • چگونگی قرار گرفتن تجهیزات و بخشها در یک کارخانه
  • طراحی نحوه استقرار ماشین آلات و تجهیزات
  • طراحی فرایند تولید و جریان مواد
  • محاسبه تعداد ماشین آلات و نیروی انسانی
  • مفاهیم و مدلهای مدیریت تولید
  • محاسبات روش های پیش بینی و آنالیز نقطه سر به سر
  • برنامه ریزی جامع تولید
  • ابزارها و روشهای مطالعه کار و زمان
2,500,000ریال
شما می توانید با خرید این محصول 25 امتیاز بدست آورید.